~☆ Theory of Greed ☆~

2009. október 3., szombat

Vampire Knight




Az animét elég régen kezdtem el nézni, majd félbehagytam. Utáltam letölteni, órákig mászott egy rész :D Amúgy, ameddig láttam, tetszett.

Most újranéztem, elejétől a végéig az első szériát. Nagyon tetszett!
Tulajdonképpen minden álmosság kirepült a szememből, annyira lekötött és el se tudtam mozdulni a monitortól.

Maga a történet is tetszett az elejétől: vámpírok, iskola, diákok.
A vámpírsztorik közt elég zavaró, hogy a szokványos legendáktól teljesen eltérnek. Itt viszont, alapok maradtak meg, mint a hihetetlen erő, a várszomj és egyebek. Ráadásul, a vámpírok szépek. Nem szörnyetegek.

A történet elején teljesen más "végre" számítottam. Yukit nem kedveltem, de végül is megszerettem, még ha olyan hihetetlenül bosszantó is tudott lenni :,D Egyedüli negatívum, hogy nagyon rövid volt, bár a második évad még hátravan!

Kedvencem Kuran Kaname, Hanabusa, Ruka és Akatsuki. No meg az igazgató ;) Ők leginkább.


Összefoglaló:

Történet: 10/8 - volt mit kapaszkodni, de igazából a történések itt inkább a mindennapi sulis bajokra koncentrálódtak. Nem baj, jó volt nézni, ahogy pl megzabolázzák az estiseket pl :P
Rajzolás: 10/9 - egyedüli negatívum Yuki szeme. Néha akkora volt, mint egy tányér. Oops, két tányér XD Maga a színvilág, ruhák, kifejezések lélegzetállítóak.
Karakterek: 10/9 - Rengeteg szeretni nemszeretnivaló karakter van. Tetszenek az úgynevezett sakkfigurák, hogy mennyire is élőek valójában ;)
Zene: 10/9 - FMA talán még mindig vezet, hisz ott egyes számoktól képes vagyok spontán sírni.
Op: übereli az FMA BH 1. széria openingjét. Nagyon. 10/10
End: szintén. 10/10
Látvány: gyönyörű. Áh, nagyon odavoltam érte, a képi megjelenítés tökély. 10/10
Vámpírok: 10/10 - gyönyörűek, bishik, személyiségek. Legalábbis, az első szériában a nem E-szintűek mindenképp, utóbbiak pedig olyanok, amilyennek lenniük kell.
Nézhetőség: 10/8 - egyszer majdnem végignéztem de a letöltés miatt abbamaradt. Aztán, múlt éjjel, begyalultam mind a 13 részt :)


Összességében: 10/9


Az animéért köszönet a http://bishounen.animehq.hu/index.html weboldalnak.
A fenti képet is .Utóbbit leszedem hamarosan, hiszen nem saját scan.
Köszönöm a kiváló fordítást az oldal üzemeltetőinek :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése