~☆ Theory of Greed ☆~

2009. október 10., szombat

Kori II

Annyira szeretek korizni járni hogy újra mentem. Anyám persze nem lelkesedett, de muszáj kísérgetnie, sok a színesbörű Érd határában.
 Hát, most nem estem :) Igazából olyan gusztustalan takony idő volt meg kb 100%páratartalom+Bogármünök meg falevelek (utóbbi nem meleg és nem bogár de a koriba frankón beleakadnak és buktatnak. Esetleg a kori megcsúszik rajta, és leülök aklaratomon kívül. Lehet választani, melyik a rosszabb.) Tehát, rengeteg bogár meg nagy meleg és pára, nagyon kellemetlen :(
 Nem is tudtam sokat menni, el voltam punnyadva teljesen. Egyszer, visszafelé jöttek sétálók, de messziről azt hittem, színesek, és azért kurjantgatnak, mert a kocsim pakolják :D Mondom anyunak: biztos azért visonganak, mert most találták meg a CD-játszót :S Előtte ugyanis láttunk egy hatalmas C-vitamin pereputtyot sétálni :] Mikor közelebb értek, kiderült, csak egy átlag magyar család, és mindhárom kölyök rácuppant a korimra. Csakazáértse moccantam meg, álltam, mint egy szobor, míg nem libbennek tova. 

Más.
 Ismim szólt, tegyem rendbe nagy gépet. Utálva az ellenséget, azaz a műszaki világot, nekifogtam mindenféle géptisztításnak: leszopogattam porszívóval a ventiket stb, le is törölgettem ilyen porvonzó izékendővel, a gépet bekapcsoltam és leírtottam a ragikat, egyedül BlackoutRo-t hagytam. No meg töredezettségmentesítés és a többi... Hú, hát nem csináltam meg mindent mert lusta voltam DVD-t írni. Így is begyorsult a gép :]

Ismét más.
 Este Discoveryn érdekes műsort néztem: Mythbusters. Oh, ezeket úgy bírom, főleg a két öregebb fazont :D Olyan hülyeségeken képesek agyalni, mint én pihentebb pillanataimban. Így, a tegnapi adásban azt kísérletezték, tényleg csúszik-é a banánhéj.
 Ennek örömére én is vad kísérletezési kedvet kaptam, megettem egy banánt és a héját leejtettem a földre.
 Nem részletezném túl, de a végeredmény: nagyobbat nyaltam a padlón mint a biciklikorival, másrészt meg a farom jobbjára is került egy lila folt.
 Ezek után a nap kérdése: milyen csoda folytán nem tört el a farcsontom?
Konklúziók:
  1. A banánhéj igen, csúszik.
  2. A banánhéj fényesíti a parkettát (nem hiszed, kipróbálod :D)
  3. Jó csont a farcsont. Nem tört ripityára pedig filmjelenetszerű fenékrezuttyanást produkáltam...
  4. Ne próbáld ki, amit a TV-ben látsz mert belilul a potroh.
Lehet megkérdőjelezni épelméjűségemet :)  
                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése