~☆ Theory of Greed ☆~

2009. október 5., hétfő

Vampire Knight Guility


Nem volt nagy kihagyás a két széria közt, ugyanis amint vége lett az elsőnek, már néztem is a Guilityt :) Egyedüli akadály a Megaupload volt, ugyanis baromi lassú lett egy ponton... Amikor utolértem a letöltést, újra néztem az előző rész X3 Nem is tudom, utoljára mikor kötött le ennyire anime! (FMA-t leszámítva).

Nos, mint FMA-t anno, ezt is legyűrtem két szuszra (először első szériát egybe, majd egybe Guilityt). Mindezt 24 órán belül.

A cselekményszál hamar eltér az iskolaitól - hiszen itt már jól kevesebb szó van a tanulásról, vagy órákról, esetleg arról, hogy a nappalisok nyálcsorgatva lesnék az estiseket, a poénok száma is jóval megcsappant, több lett a dráma, sötétebb hangulat, és ez a zenén is érződött.
Én már a legelejétől Kaname párti voltam, és bár próbáltam nem spoilerbe akadni, mégis, megtudtam, hogy kaname bizony megharapja Yuukit :) Ettől függetlenül, a végkifejletről semmi egyebet nem tudtam, és sorra lepődtem meg, néha megkavarodtam, pont, amit szeretek egy animében.
A két szériát nem nagyon tudom összehasonlítani, hogy melyik volt a jobb... Elsőbe több volt a poén, és több volt a diákos téma, másodikban ezzel szembe kedvenceim hangsúlyosabbak lettek, izgalom is bőven akadt.

Guilityben többször elsírtam magam, sőt.
Legvége pedig csalódás :( Elmentek a suliból, meg olyan tragikus lett... Jó, meg minden, és Rukáék is hozták a formájukat, na, de akkoris :D

Amit nehezen vett be a gyomrom, az a testvérszerelem. Sose szerettem, bár Angel Sanctuaryban nem zavart, szóval, itt is megnyugtattam magam: hey, vámpíroknál ez másképpen megy! Ráadásul, még anime legelején volt egy kellemetlen érzésem, hogy Yuuki és kaname túlságosan hasonlítanak, majd Guilityben, első jelenetnél, hogy a kislány visszaemlékezett, le is esett. Amint kimondták sok résszel odébb, csak legyintettem, hogy áh, sejtettem -.- :D


Nem sokat változott karakterekről a véleményem, akik kedvenceim voltak, azok is maradtak.
Kaname kicsit erőszakosabb volt, elsőben jobban tetszett.
Hanabusa és Akatsuki még jobban a szívembe zárta magát.
Rukát pedig nagyon-nagyon megszerettem :)

Történet: 10/9 - Guility eseménydúsabb volt, de ez a poénok hátrányára volt. Attól függetlenül nagyon tetszett.
Rajzolás: 10/10 - megszoktam a szemeket is, gyönyörű anime.
Karakterek: 10/9 - Míg valakiben csalódtam egy ici-picit, addig másokat sokkal jobban megkedveltem.
Zene: 10/9 - FMA-t továbbra sem szárnyalja túl, op/end-et leszámítva.

Op: 10/10 - ugyan az első picikét jobb, nem sokkal marad el mögötte. 
End: 10/8 - előző azért sokkal jobb volt, ámde így is tartja a magas szintet. Látvány: 10/10 - maradt a maximum :)  
Vámpírok: 10/9 - Itt nagyobb hangsúly van a vámpírokon, jó és rossz tulajdonságokkal egyaránt. Negatív a sok rossz :) Ők kiszámíthatlanok, nem szimpatikusak.
Nézhetőség: 10/8 - biztos megnézem még többször is.



Összefoglalás: 10/9. 

~*~




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése