~☆ Theory of Greed ☆~

2009. október 6., kedd

Figyelmeztetett az Aniplex és Squere Enix

Ma belépvén mail fiókomba, mely 6 éve szolgál jó és rossz, hasznos és hasztalan levelekkel embertársaim (na meg robotok) felől, most igen érdekes levélkével lepett meg.
You Tube, figyelmeztetés.
Nézem, mi a jó bánat gyöngyét akarják ezek, aztán átfutva a levelet elhűltem. Másodjára már elolvastam. Normálisan.
Első reakcióm: bekaphatjátok.
Második: de jó sok időtök van, pfff.
Harmadik: édesanyátokat a rák, minden nap...
Nos, a problémájuk szerény, tündéri személyemmel mindössze az volt, hogy vétettem a szabályaik ellen: jogvédett animéjüket, az FMA-t felmerészeltem használni AMV-hez.
Röhej. Pont.

Naponta több ezer AMV-t csinálnak emberek. Igen, jogvédett cuccból. Hörr, miért pont engem támadtak be, he? Még a Conokon is, jogvédett cuccból csinálnak A.M.V.-t -.-"
Mindegy, töröltették, fenyegették, remélik, többször nem fordul elő.
Személyes, irodalmi stílusban megfogalmazott véleményem: Óh, hát persze, majd ha személyesen könyörögnek, talán.
Saját stílusomban: gyertek ide könyörögni nyomingerek, kiszúrom a beleteket ,,l,,

Le vannak tojva *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése