~☆ Theory of Greed ☆~

2009. október 22., csütörtök

Animax - Soul Eater

Odáig eljutottam, hogy elkezdtem újra nézni az Animaxot. Sokszor csalódtam már a csatornában, leginkább a szinkronok, csúszások, vagy a borzalmasan silány műsor miatt, de abból kiindulva, hogy bizony az indulásnál igazán jó animékkel kezdett - itt gondolok a Slayersre például -  és a folytatásban is akadtak jó darabok, adtam esélyt.

 Néhány kedvencemet, vagy jóra értékelt animémet is leadta, de sajnos a mutató inkább mínusz felé közelít, mintsem a pozitívba. A Kaleido Starnak örültem, főleg, hogy angol/japán felváltott szinkronnal láttam először, azután pedig kész megváltás volt még a magyar szinkron is... Death Note-ot inkább eredetiben néztem meg, nem akartam várni vele, főleg, hogy egy kedves leányzó lespoilerezte :)
Fullmetal Alchemist elnyerte a citromdíjat, egyszerűen borzalmas lett... Voltak jók is, mint Scar, Roy, Jean, Breda pl, de Edwardé katasztrófa. (lehet közrejátszik, hogy nagyon sokat gyűrtem japánul, játékokban pedig szinte csak Ed beszélt, és hozzászoktam)
Másik, amire egyik cég se tudott választ adni (se UPC, se az Animax): miért valami szláv nyelven volt feliratozva a legtöbb? Nerima Daikon érdekelt volna, de a felirat nem csak hogy átállíthatatlan volt, de nagyon sok helyet foglalt a képernyőből.

 Most, hogy sokáig sima kábelem volt - Animaxmentes - rájöttem, néha hiányzik. Már csak a háttérzaj miatt, illetve, én az a gyarló lélek vagyok, aki csak azt tölti le, ami tényleg érdekli.
 Animax azért ad néhány animét, amit ugyan nem töltögetnék, de ha adják, megnézem.

Több új animét is bejelentettek, amik érdekelnek, de egyrészt helyhiány, másrészt idő hiányában nem néznék gépen.
Ilyen a Soul Eater. Egy ideje Uljow mondogatja, hogy nagyon jó és nézzem. Valamiért ez a némber fertőző, mert amiért nagyon odavan, előbb-utóbb rámragad. Más kérdés, hogy fordítva is.


  Soulnak nem sok kell ahhoz, hogy halálkaszává váljon, 99. lélek után már csak egy boszorkány lelke kell, és itt jön képbe Blair, a tökmániás cicalány, aki tud varázsolni és igen szemrevaló jelenség. Soul megöli társával, Makával, ámde nem érzi, hogy hatalma megnőtt volna. Blair közel sem boszorkány, ráadásul több élete is van, hiszen macska :) A szabály kimondja, hogy a 100. léleknek egy boszorkányé kell legyen, különben kezdhetik elölről.
 Kezdik elölről...
A történet is kezdetét veszi, második részben megismerhetjük Black Start, egy másik menő fiút. Így, két rész után pozitív véleménnyel vagyok róla.

Az anime zenéje volt az első, aminek megörültem, szeretem. A rajzolási stílusa haláli, főleg, mert én szeretem a Halloweenes dolgokat. A Ragnarokos emlékek is folyton bevillannak, ott is Niffi leginkább, a Loli Rurik. Blair ugyan nem hasonlít rájuk, mégis ez volt az első, ami eszembe jutott.

 Blair lett a kedvencem, a tökkel repkedve stílusos ilyen időben elkezdeni az animét. Ha már Blair, fanservice: ebben is bővelkedik az anime, és a már megszokott menőzés a fiúk részéről sem utolsó.

 Van egy játék, a Soul Reaver (Legacy Of Kain) amihez nem sok köze van, de a címek miatt akaratlanul is keresek hasonlóságokat. Nem találtam kábé semmit.



Animaxos szinkronok:

Soul – Sánta László
Maka – Csifó Dorina
Halálisten mester – Galbenisz Tomasz
Black Star – Czető Roland
Tsubaki – Szabó Zselyke
Kid – Hamvas Dániel
Patty – Tamási Nikolett
Liz – Sipos Eszter
Blair – Molnár Ilona
Angela – Kiss Bernadett
Mifune – Szatmári Attila
Maka apja – Juhász Zoltán


Magyar szöveg: Imri László

Nem volt szerencsém a japánhoz, szóval semmi összehasonlítási alapom. 

4 megjegyzés:

  1. Soul Eater és a Romeo szinkronja szerencsére jó lett. Én eddig a Chrno crusade szinkronjában csalódtam csak.

    VálaszTörlés
  2. Nekem nincs összehasonlítási alapom :) Nekem nem volt vele problémám, hisz az eredetit nem hallottam. Most épp ilyen agyrém animéket láttam, bár hétfőn nem leszek itthon, és netről kell majd töltenem. Remélem, valaki felteszi, ha nem, felirattal nézem meg.

    Romeo és Juliáról lekéstem. Nagyon bánom, nem is tudom, hol érjem utol.

    VálaszTörlés
  3. Betehetnéd azokat a részeket (természetesen magyarul) amik már mentek!

    VálaszTörlés
  4. Mármint leírást, vagy letöltést? ^^ Mert én ftp-ről szedem, ha lemaradok, és magyar felirattal nézem.

    VálaszTörlés