~☆ Theory of Greed ☆~

2009. október 24., szombat

Fullmetal Alchemist 3: Kami o Tsugu Shoujo II.rész

I. First Boss



Ahogy az várható volt, a 6-os raktárépületben meg is jelent az első BOSS, a feketés-kékes hajú, vékony, kissé buzis hangú srác. Riza küzdött vele, egyedül, de nem bírta. Ed és Al átvették, és utólag belegondolva, nagyon béna voltam!

 Eddel lerohantam állandóan, aztán szenvedtem, mikor fagyasztott, alámjegelt, megtámadt mindenféle alkimista segéd. Amikor a pontoknál a combok számát írta, rájöttem, Al és Ed közt lehetett volna váltogatni, de a játék hevében csak ütöttem-vertem :) D-t, jó vacak rankot kaptam, és 2 tapasz pontot.


Maga a harc nem volt olyan nehéz, bár kellett a potion rendesen! A férfi állandóan pajzsot tartott és ráadásul lejegelte önmagát, közben alkimisták támadtak rám. Őt nem lehetett sebezni és az életét a pár pixelnyiről egy fél csíkra visszatöltötte. Ennyi kellett, ezek után mozdulni se hagytam. :) Kár, hogy néha elcsúsztam a jégen, mert így messziről lövöldözni kezdett.



Rizus a harc után említette Royt és Armstrongot, kiváltva Edből egy elhaló fejet. Royról igazi szépfiús beállást vágtak be hozzá, míg armstrong Őrnagy épp befeszített és szakadt róla a ruha.


 Kint Al talált még egy cicust, de beteg volt. Kis fehér bundájú, kék szemű. Itt a seyuuk hangja nagyon megható volt, Al visszaemlékezett, hogy már gyerekként is szeretett volna egy kiscicát. Ed engedte neki, hogy magával hozza.


A következő jelenet a templomnál, lehet, tényleg minden kis színes pontra rá kell menni, és végigvinni a szakaszokat :)


Mentési pont.



A templomban érdekes jelenetek voltak, a két lányt határozottan kezdem megkedvelni. Sophie meggyógyította a macsekot, Al édesen ujjongott. Hosszas beszélgetések, majd a szokásos, beszélek mindenkivel, ahogy FF játékokból megszokhattam. nem kell csalódnom, tényleg jó beszélni mind a két lánnyal. Sophie ajándékot szeretne, így odaadtam neki Al macskáját, aminek nagyon örült, és, ha jól rémlik, egy kesztyűt is, ami kísértetiesen Mustangéra hasonlított. Mivel játékleírásom nincs, teljesen vakon kattintottam, aztán rájöttem, kb Eden csak a ruha egy része maradt meg a zsebóra, minden equippet elajándékoztam -.-" 8%ra felment az ajándékszint, nekem meg egy poti nem sok, annyim se maradt :) Remélem, lesz sok láda, amiben találok értékeket, mert az első nagyfiú game overt okozna így. Ugyebár, a felszerelés levétele gyengíti a karaktert. Sophie, remélem kárpótolsz ezért!


City Of Valdolla.

Újra várostérkép, ahol immár nem a kék, bal-középső korong izzik, hanem a város másik oldalán egy lila, Metro Állomás nevű. Itt visszalehet harc után térni, és tapasz pontokat gyűjteni. Nekiálltam tápolni, ezek a kardos fickók sokan vannak, de 100-akat adnak, az eddigi 10 és 30 után kész főnyeremény. Most, hogy Sophienak ajándékoztam szinte mindenemet, muszáj gyűjtögetni. Az életemet 410-re uppoltam, de nagyon kicsiket ütöttem még skillel is, és állandóan alkímiával alakítható tárgyakra támaszkodni tapasztalatból visszaütős; egyes bossoknál a 4-5 életcsíkja környékén semmilyen tárgy nincs, amit hozzávághatnál, marad a két kis kezed. Ez az első FMA game, ahol igenis teszek Vit-re. Nem elég a Def és Agi, ide már nem. Ezek sokan sokat ütnek.

 Inkább tovább megyek, de csak azért, mert nagyon fáj a fejem és ilyenkor vagy végtelen türelmem van, vagy semmi.

Egyre lejjebb haladok, Al tud szívóberendezést gyártani, így a sok repkedő teremtményt egy helyre gyűjti, gyors váltás Edre, ütni őket, és ezt variálni. Sokan vannak, 10 tapasz pontért, ami elég szegényes, de sok kicsi sokra megy.

 Következő helyen mentési pont.
 


A folytatásban a mentési pontra támaszkodva tápolni kezdtem. Ideje játszok hasonló felépítésű játékokkal, és azokból kitapasztaltam, nincs nehéz ellenfél, csak gyenge karakter. Minél erősebb a karid, annál könnyebben veszed az ellenfél típusú pályákat. (a puzzle pályák más csoportba tartoznak, oda tök mindegy, milyen a játszható karakter, észben dől el)

Edward 22-es, Alphonse 23-as szintű lett. 580-as HP Ednek, tesónak 480, így már nem félem elhagyni egyiket sem, megtudják magukat védeni.

 A tápolás abból állt, hogy egy szakaszt többször végigvittem, ahol 100-as tapaszpontú kardosokat kellett megsemmisíteni. A taktika egyszerű volt, én Allal alkímiáztam golyószórót, Edet ráültettem, én meg lefogtam az ellent. Edward kábé meg se sérült, a gép ügyesebben viszi, mint egy player.  Al és ed különböző alkímiát használnak: Ed pl fegyvernél minimum ágyút alkímiázik, Al golyószórót:)

 

Mentésnél mentettem, nehogy elszálljon a sok tapasz.

A következő pályarésznél egy helyütt kőomlás, ott Edward megjegyzi, máshol kell a kulcsot megtalálni. (mentési pontnál a nagy ajtókat végig ki kell nyitni, hogy végül a nagyon átjussunk)

 A terem, ahová néhány folyosó után jutok, tele van vegyi anyaggal, egy nő erre figyelmeztet, míg egy bácsika ad kulcsot a fenti kapcsolóhoz. Több trükkös ugrás, majd a végén kúszás fal mentén, de egy csomó hordó! Közben feltűnik, hogy Ed több elemből is robbanószert tud előállítani, hát próbaképpen a vegyi anyaggal tömött hordók közé dobálok. Az eredmény pár házi készítésű bummbumm.

Amik egyelőre hiányoznak, és a Broken Angelben voltak: több kézifegyver és a hozzájuk tartozó elemetek! Ezek sokszor eszembe jutnak, de még visszajöhetnek!

 A nagykapu egy beléptető a Metro(?) állomásra, ahol a rosszfiúk már várnak. Én Alt lehagyom harcolni és kirabolom a ládákat, de az állomás végén egy dobozban kiscica nyávog. Edet nem hozza lázba, váltok Alra, és küldöm Edet golyófogónak. Al persze rögtön befogadja, úgyhogy megint van macsekunk :) Kíváncsi vagyok, ha ezt is odaadom Sophienak, akkor megint találok egyet…? Csak mert például Crimson Elixirnél, első végigjátszásnál felvettem egy cicát pálya elején, de másodjára nem. Későbbi pályán megint volt macsek, tehát mindenképp volt lehetőség még szerezni Alnak.

Innentől csak ki kell jutni, metrónal mentési pont, majd az utolsó feljárónál is. A kettő közt mozgó járólapok, és berobbantható hordók, no meg az item gyűjtögetős kis hammerek. Érdemes mindenhol leállni verekedni! Sok tapaszpont, és a bossoknál nem hátrány a sok élet.

 

II. Boss

 Utolsó mentési pont bosst sejtet, és valóban, kint már Armstrong Őrnagy egy Sloth féle teremtménnyel küzd. Át kell tőle venni a harcot. A boss kőgolyókat gurít felénk. Eleinte bombákkal dobáltam de nem sokra mentem a rengeteg élete ellen kis dobálható vackokkal. Ráadásul van egy dühöngése, amitől a pálya nagy része beleremeg, és sebződik mindeniki. Megpróbáltam kivédeni kőfallal, arról pedig lepattant a golyója, és őt sebezte. Megvolt a taktika, ámde megunta, hogy a saját fegyverével ütök vissza, és oszlopokat készített. Elkezdődött a játék, hogy ki ér hamarabb az oszlophoz. Nos, sajnos neki előnye volt a dühöngése, hisz a remegéshullám rám borította majdnem a pályát… Legyőzve a bosst kaptam egy szép D-t, de most nincs kedvem újra indítani, második végigjátszás úgyis A-ranker szokott lenni.

Armstrong csillog-villog, közben a kedvenc zenebejátszásom, ami egyik játék OST-on sincs rajta. Sajnos…

Viszont, megvan a 2. obeliszk is. Az előzőnél elfeledtem említeni.

 

 A templomba kerülök, ott most a mentési pontnál 3 lehetőség is van, de fogalmam sincs, mit kéne választani. A lányok kitörő örömmel fogadnak minket, én pedig kb mindent Sophienak ajándékozok, kivéve a zsebórát, és még két kiegészítőt. Felolvassa a könyveket, kapok tapasz pontot, majd Al macskájáért egy kis kiegészítőt. Nem tudom, mi lehet az, mert csupán egy aranyszínű gömb, de Alnak jobb, mint a semmi, ad erőt és azt hiszem, alkímiára erősítést. Egy inget és sisakot is adnák neki, mire Winry elver.  Döbbenet, milyen agresszív csajok vannak.
 Van, akol Sophie hálálkodik, máskor pirul, Armstrong bajuszánál vagy minél pedig kevés kell, hogy sírva fakadjon.  10%-nál lefényképezkedtünk, majd úgy 16-ig jutottam. Elég nehézkes lesz ez…  A reagálásokért, zenékért, a seyuukért érdemes adakozni. Megfontolandó, hogy odaadjam a zsebórámat is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése