~☆ Theory of Greed ☆~

2009. október 7., szerda

2009-el bezáródó anime-tervek

Ne legyen post tripla nélkül, mai talán utolsó bejegyzésem.

Szoktam írogatni, miket néznék meg. Nem is olyan régen letöltöttem minden tervezett néznivalót, meg is töltöttem kb 160 GB-ot, majd az elszállt. Most újramazsoláztam a terveket és leszemeteltem.

Jelenleg így néz ki a lista:

Razziát túlélték:

  • Maradt a Vampire Knight, sőt, anime mindkét évada kivégezve. Jöhet a manga. Magyarul ami fent volt, lekaptam Mangazinról. Aki tud infót, hogy áll a manga (befejezett, stb) az sikítson rám.
  • Bleach. Igaz, Animaxon nézem (ha már van szennycsatorna, szennyezzem vele magam), leszek nagyi is, mire elér valamerre. Manga: kizárt. Most nincs tervbe.
  • Boku Wa Imouto Ni Koi Wo Suru: Bishounen Paradisseon ideje szemezek vele. Magyar, minőségi felirat, 50 perc, mangája elérhető magyar fordítással.
  • He is My Master: Pár rész van hátra, de újra kell töltsem. Vagy előkotorni a DVD-jét. Mindegy, tetszett, végignézném. Mangája talán van, de nem lényeg, az a típus, amit animésítve nézek csak.
  • Cantarella, manga. BP szintén fordítja, amúgy is megvan - németül. Ideje elolvasni is!
  • És végül, de nem utolsó sorban, FMA BH. Hetente friss, mangánál ugyan ritkábban, de a végét járja.

Razzia rabjai:

  • Air. Valahol középtájt leragadtam de miután Conokon mindig elsütik AMV-k közt, pokolra vele. Tököm szélére se hiányzik még egy divatolás. Ha 5000000000 AMV-be nincs, hogy csaj haja száll, mint a győzedelmi zászló, egyben se...
  • Amatsuki: Nem találtam hozzá feliratot, majd miután az meglett, letölteni nem tudom. Amúgy jó kis anime volt. Enyhe S~ai.
  • Romeo és Júlia: adja majd állítólag Animax.
  • Shuffle! - mégse nézem meg.
  • Suzumiya: elkezdtem nézni, erre bedivatolták. Így már nem érdekel, irritál :D
  • Koutetsu: Nem jön le torrentről. Így dropped :(
  • Bus Gamer: leégett vinyóval elszállt. Már nem tudom, honnan imádkoztam le.
  • Suikoden: ezt honnan szedjem én le, van-e felirat?
  • X - feladtam, azóta se volt E :D (energy)
  • Fushigi Yuugi: Fogalmam sincs, hol van DVD-n. Még egyszer le nem töltöm.
  • .Hack: szép a zenéje. Ennyi elég.
  • Azumanga: agyzsibbasztó.
  • Rozen Maiden: nem tetszett.
  • Get Backers: 2010-re félretéve. aranyos :)
  • Yami No Matsuei: ugyan láttam, de angol felirattal. A magyart megnézem egyszer...
Természetesen a lenti listából bármikor feljebb vándorolhatnak animék/mangák :)

3 megjegyzés:

  1. Suikodenből egyelőre még csak game és manga van. :(

    De a Valkyria és a Tales of abyss hasonlóan jók.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen az infót :] Ezért nem találtam én sehol :)

    VálaszTörlés