~☆ Theory of Greed ☆~

2009. október 3., szombat

MYV koncert

Hejhó!

Nos, ezen is túlvagyok :D
Fórumolvasás után nem volt túl biztató rendezvény - mint minden felkapott japán sztárt, Miyavit is a 10-16 éves korosztály lávolja. Persze, 99%-uk vagy fél éve szerették meg, vagy egy éve, hogy cikket hozott le valamely nem túl színvonalas magyar anime szennylap. Az ilyen fanok a legretardáltabbak, többnyire sikítanak mindentől, ami Japán. Fórumon a nyálcsatornák már beizzítva hetek óta, úgyhogy mondta Katyusnak, nincs nagy kedvem elmenni. Újabban amúgy is elhidegültem a világtól, de Banyus nagyon lelkes volt, és ez átragadt rám.
Janival levezettem egy kis feszkót, magyarán letúrtam az embereket az útról, vagy direkt mindenkit elengedtem a kereszteződésben, hogy a mögöttem lévők idegbajt kapjanak...
Katyus késett, engem meg megtalált egy építőmunkás, hogy ott nem lehet megállni. Mondtam tisztában vagyok vele, de várok valakit, és nincs sehol hely. Persze, amint pasas morogva távozott, mögém állt egy másik autó, de ő határozottan az áruház bejáratához :D Eheh.
Mikor megjött Banyus, oldódott a hangulat és beindultak a röhögőgörcsök. Sikerült feloldja több napi rosszkedvem, talán már az is sokat segített, hogy otthonról kiszabadultam, ahol csak azt hallgatom, miért nem megyek dolgozni, stb.

A Pecsánál nem volt meg a kedvenc helyem! Sokkal odébb volt csak hely, hisz rengeteg kis liba seggén még ott a tojáshéj és anyuci-apuci kísérgeti XD Ciki...
A sor hosszan kígyózott, Katyus pedig felakarta hívni Ai-Chant, de én egy új telefont vittem, szóval semmi telefonszám X) Mire nagy nehezen mégis elérte, kiderült, rég bentvannak. Később, sort előzve Gurimi mögé kerültünk, szóval a hangulat csak tovább fokozódott. Biztonságiak azzal kezdték, hogy a fényképezőket elvették, én meg röhögtem a markomba. Kamerás mobilt nem ismerik? O_o"


Bent bűz és tömeg, bár félig volt max a Pecsa.
Ami röhej volt, hogy a kislányok mindentől sikítottak, tehát, ha bejött a szerencsétlen rakodópasi a mikrpfonnal etc, sikoly meg Miyavi-kántálás. Na, Katyusékkal mi adtuk az ívet ilyen bekiáltásokkal (főleg Katyus):
- Tudjuk a nevét!
Tudjuk a nevét! Tudjuk a nevét!
- Béla! Béla! Béla!
- Ezaz hangosító, SEXY VAAAGY! Ah, dugd be... a KÁBELT! Ezaz, naggyon sexy vagy! XD
Meg ilyeneket XD

Maga a koncert nem volt olyan nagy durranás, legalábbis, aki volt már előtte zúzni, illetve, igényesebb, annak semmiképpen se ez volt élete nagy koncertje. Ez van, kinőttünk mi már abból a korszakból, hogy gerjedjünk csak azért, mert japán. Persze, az is hozzájön, hogy én spec már hosszú évek óta ismerem Miyavit, volt, hogy 20-30 GB videóanyagot csurgattam le a DC++ nevű, mára már kihalt programmal. Őszintén bevallva, láttam már jobbat tőle.
Én pl Tokajt nem élveztem túlzottan, hála két "apróságnak", de a koncertek nagyon jók voltak. Még úgy is, hogy leginkább a stégről, vagy a hídról hallgattam. (kivéve a Tankcsapda, az elég gyatra volt)
Itt inkább a parasztvakítás ment, a fanok siratása meg a sok fanservice: Miyavi elkezdte, hogy szeret minket, meg a kisbabája is, és 3 nyelven kommunikált, ritka nagy orgazmusokat kiváltva a tizenévesekből. Most vagy én nem élek már egy mesében, vagy ők élnek túlságosan egy nem létező világban...? Az én meglátásom szerint ez nevetséges XD Engem nem hatott meg, jobban megérintett a Beatriche koncert pl, mert ők legalább olyat mondtak, ami hihető... Az én korosztályomnak mindenesetre értékesebb az, mikor arról mesélnek, amit én is megéltem, amiről tudom, hogy valóságos. (aki ismeri a Beatrichét, tudja, miről van szó!) Ezzel szemben Miyavi szövege, hogy így-meg úgy szeret minket a kislánya is (aki kb beszélni se tud még XD) meg hogy ismételgette a Budapestet, meg benyögte néhány fannak, hogy szeretlek? Hát, előadóművész is, aki egy kicsit is követte a karrierjét, meg nézett LFX liveot pl, az tudja, hogy az. Túlfűtött, bohókás, őrült. Nem kell komolyan venni. Persze, mindenki imádja hallani a kedvenc sztárját, főleg, ha ilyeneket nyüszög be, de... hát, nem akarom én senki rózsaszín lelkivilágát atommal leamortizálni, de ezt úgynevezett parasztvakításnak hívják :,,,D

Még hozzátenném: én reálisan nézem a dolgokat. Engem a sztárok és egyebek nem hatnak már meg úgy, ahogy a legtöbb embert. Megvannak a kedvenceim, de! Nem fogok senki előtt csak azért leborulni, mert Japán, vagy mert sztár, vagy mert eldünnyögi, hogy Budapest...

Mindent egybevetve, Miyavi szépen énekel - mikor nem éppen pofázik - az előadás se rossz. Nálam viszont a fanservice ilyen magaslata már annyira nem bejövős. Inkább nature vetkőzzön, simogassa magát és mellé énekeljen...

Csináltam videókat, képeket, de nem töltöm fel sehova. Semmi értelme :D



Koncert: 10/6

2 megjegyzés:

  1. Komolyan mondom, a koncert előtti ácsorgás Gurimiékkal sokkal jobb volt, mint maga a koncert. De télleg... rég röhögtem már annyit... és megint elfolytam xD'
    Nah, volt még olyan is, hogy:
    - Látom Miyavit! - mindenki felkapja a fejét - kiírvaaaa!! x'D
    - Ezazzz told beee az erősítőőőt!
    A többire már én sem emlékszem :D + még vt valami szőrös mellkasos bekiabálásom is, de nem jut eszembe xD

    VálaszTörlés
  2. Hát de tényleg :D Sokkal poénabb voltál meg Gurimi, mint az egész cucc :) Hiába, a rendezvényeket a te-féle emberek teszik színessé, ez van XD
    Én is néha bekiabáltam de nem is tudom már, miket XD Haláli. Amúgy itt is kösz, hogy elrángattál :]

    VálaszTörlés