~☆ Theory of Greed ☆~

2009. október 11., vasárnap

Listázás// Game

Úgy döntöttem, még idén célszerű lenne egy listát készítsek. Az animéket már sorba állítottam úgy-ahogy, de mi a helyzet a játékokkal?
 Nos, most azok következnek :) Elég sok PS játékom van és bizony sok vagy nincs végigjátszva, vagy rég vittem őket. Sorra veszek mindet és írok elemzést, egy meghatározott listázási rendszer szerint.

Grafika
Kezelőfelület
Játékmenet
Effektek
Zene
Karakterek
Történet
Összességében
Plusz
Mínusz
Extrák
Megjegyzés

Egyelőre ez a lényeg, a játékok listáját majd következő bejegyzésben :)

3 megjegyzés:

  1. Szeretek játék véleményt olvasni, már nagyon várom. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is jót tesz :) Így újra játszom a "régiekkel", és talán végigviszem azokat, amiket félbehagytam. Azzal, hogy pontozom, ráadásul jobban figyelek a játékra :)

    VálaszTörlés
  3. Én is ezért szeretek játék véleményt írni. :)

    VálaszTörlés