~☆ Theory of Greed ☆~

2009. október 19., hétfő

MondoCon2009 - csak az idő volt fagyos

Ez a Con is eltelt, sajnos.

Mostani helyzett kissé nehezebb volt, hisz eredetileg, még nyáron, egy fehérvárira számítottunk, amire én, Rika és Uljow nem tudtunk volna menni, több okból is. Később, mikor már le is mondtunk a Conról, bejelentette a Mondo.
 Ennek nagyon örültem, és Uljow mondta, jön velem. Remek :) Sokáig nem is hittük volna, hogy lesz ismerős, aki szintén eljön. Nem is voltunk sokan, a nyárihoz képest főleg nem!


Maguk a programok és rendezvény:
A helyszín jó helyen volt, mindenképpen jobban tetszett, mint a Pecsa! Az, hogy nem kapcsolták le pl AMV vetítésnél a villanyt, vagy nem zavarták le az ökörködőket a színpadról, külön plusz pont! Megadta az alaphangulatot.
 A játékok viccesek voltak, bár csak a Lostosat próbáltam ki, nézni is jó volt másokat.
AMV: nekem a legjobban ezek tetszettek, mindent jól láttam, hallottam. No meg sok haláli összevágás, zenékről nem is beszélve.
Videók: ötletes volt régebbieket bevágni.
CP: annyira nem figyeltem, ki épp milyen versenyszámban, meg nem is szavaztam.
Felolvasás: ezt lehetne rendszeresen, színesíti rendesen a programot! Azért nem mindennapi látni, hallani azokat, akik talán a kedvenc animéidbe szerepelnek... Igaz, nem a kedvencem a szinkronos anime, de egyrészről, vannak, akik tényleg jól szinkronizálnak, másrészt, érdekességnek bőven megállja a helyét.
Az meglepett, hogy nem volt Narutós, illetve Nanás. Első helyre Nana írást tippeltem, abból kiindulva, hogy jelenleg talán az a legnépszerűbb. Úgy tűnik, mégsem :) Azért kár volt, hogy csak két felolvasás lett. Sokkal több ficre számítottam.
Ha már Nana: több cuccra és fangörlre számítottam belőle. Inkább FMA fannolás volt, de elég komolytalanul. No meg a Bleach :))) Tartják még Conokon a rekordot.
 Death Note is rendesen állja a sarat, de a topon még mindig a Narutó, ha már kacatok.

Sok mindent nem vettem, egy toll, két kitűző, egy manga (CC) és anyumnak egy teás díszdoboz. 3000Ft körül költöttem, és nehezen álltam meg, hogy Vampire Knight mangát ne vegyek. Úgy döntöttem, előbb legyen vége FMA-nak, utána jöhet másik manga. [FMA ugye 24-nél tart, és szerintem nincs sok hátra, VK nem ilyen hosszú, de azért nem 2 kötetnél jár az sem.]
 
 Összességében egy nagyon jó Con volt, remélem, lesz még Mondos. Pecsát is szeretem, de ott a biztonságiak egymaguk sokat rontanak. Képeim nincsenek... Nem fényképezgettem most.


Személyesebb véleményemet nem blogra írom, mert akiket érint, azoknak leírom közvetlenül, illetve személyesen :) Van, ami csak őket érinti. Ez továbbra sem panaszblog, hát úgy is állok hozzá, inkább egy osztályozás-féle, néha egy-két hétköznappal.  Mondjuk, a Conra nem is lehetett sok panasz. Elviselném ezt a szervezést rendszeresen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése