~☆ Theory of Greed ☆~

2009. október 3., szombat

FMA PS2 Game

Nos, hétvége, lehet, nekiállok a frissen befutott FMA PS2-es játékok hiányzó darabjának.
A csomagot persze Magyarországon felbontották ellenőrzés céljából, de nem vettek ki semmit...
A lemez mellé halom FMA-s reklámanyag (mikor eme Game megjelent, akkor jött ki Shamballa hódítója)és egy óriásposzter. Utóbbinak nagyon örültem. megvan a 18. FMA poszter, éljen!

Maga a Game...
Nos, ez teljesen az Elixir mintájára készült, szóval ugyanazok a zenék (kivéve a plusz számok), képek a párbeszédeknél, a rajzolás is, tehát már egy jó pont. Mondjuk egy kis nosztalgiaérzést ad, ami jó is meg nem is: állandóan az Elixirre gondoltam... :,D
A játékban van pár eltérés a többihez képest, de egyelőre igencsak az elején járok (ugye koncert közbejött, illetve tegnap elfelejtettem menteni és inkább abbahagytam XD).
Legszembetűnőbb különbség, hogy itt már rögtön az elejétől két vihető karakter van, és kicsit felgyorsultabbak a váltások is, illetve akció több van, és megoldás is. Pl Al nem mindig követ egyértelműen, egy raktárépületben először Edwarddal át kellett kommandózzak egy párkányon, majd megnyitni Alnak egy másik utat. Nagyon ötletes volt! Viszont, nem értem egyelőre, miért kell a városba körbemenjek, illetve, miért kell 3 féle mentési opció? Hm, és igen, a raktáráruházakat végigvittem, de mentés nélkül. Kellemes volt :,D
Egyelőre, ennyi. Itt tartok X,)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése