~☆ Theory of Greed ☆~

2010. február 28., vasárnap

Egy éves a blog

Tavaly februárban kezdtem ezt a blogot :) 
Azóta 79 bejegyzés lett, ami nem olyan rossz szám ^^ (Ez pedig a 80.)
Leginkább anime és FMA témában írtam, de volt szó Animaxról és élménybeszámolókról, a paletta vegyesre sikeredett. Egy év alatt több minden is történt, leginkább az érettségimre vagyok büszke és... és az írásaimra. Egy év alatt a legnagyobb csalódást főiskolán kaptam és néhány "baráttól", bár szerencsére az a pár ember, akik energiavámpírként nehezedtek rám, már nagyjából tova tűntek. 

Az évforduló örömére betűtípust váltok.

 A blogot a Fullmetal Alchemist Greedje ihlette, bár én vele ellentétben nőket nem akarok, tudást viszont igen. 
Remélem, hogy jövő ilyenkor álmaim iskolájába fogok jelentkezni, a mostanival szemben x)


3 megjegyzés: