~☆ Theory of Greed ☆~

2010. február 13., szombat

Pest

Reggel nyűgösen keltem, náthásan nem szeretek Pesten ügyet intézni, de muszáj volt. A Felvi ügyesen megsemmisítette a matek felmentésem így mehettem újat kérni.
 Szakértői Bizottságba belépve ARoma fogadott, vagy 20, mind rendesen megbámult. Annyira nem izgatott a dolog, kopogtam a főnyanyesznél és kedvesen bejelentettem, hogy kellene egy másolat az igazolásról, pecséttel. Soron kívül bepofátlankodhattam (úristen ez is ritka) és mikor kibuliztam a papírt, mosolyogva bejelentettem, hogy toldjon hozzá és kémiát is. naná, hogy elsőre nem akarta, mert hogy ő nem tehet ilyet. Csúnyán néztem rá és lássunk csodát, odabiggyesztette a kémiát is. 

Következő lépés a Nyugdíjfolyósító volt, ahol kb 150en álltak, embertelen bűz és ARoma. Beadtam az iskolalátogatásit amire kijelentették, hogy nem jó, az kell, amit ők adnak ki. 
 Átmentünk TB-re, ott 250en voltak kb, ugyanúgy bűz és minden velejáró, tirpák biztonsági őrök és persze diákot kérték. Mondtam, hogy ninccs még, suli nem adta ki, enélkül meg egy redvás tb-t se lehetett intézni. Milyen kurva jó hogy minden számítógépes, de mégis, legyen nálam millió féle papír -.-

 Hazafelé bementem volt sulimba, az egyetlenbe, amit SZERETTEM, amit visszasírok. Beszéltem drága mentorommal, hogy áh, nem vesznek fel Zrínyibe mert a törim egy szar négyes. Felajánlotta, hogy tegyek emelt szintű törit náluk OO Azt fogom tenni :) Nem fogok megrohadni valami kis hülye szakon egy hiányzó töri miatt x3
Jövőhéten mehetek volt sulimban előadásra, és kapok igazolást ( wíííí!*-*) szóval addig se kell gyöngyösön tökölnöm XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése