~☆ Theory of Greed ☆~

2010. március 1., hétfő

Új kinézet II.

 Megpróbáltam összedobni egy új képet blogra, persze nehezebb volt, mint hittem X,) Talán egyszer le kéne ülni normálisan használni PS-t, de se kedvem, se türelmem, így amit elgondoltam, gyorsan összedobtam. Közben a gépet/netet terheltem, szedtem a Junjou Romantica 2. évadját. 
 Most háttérnek is kitettem a blog képét, pedig Ed van rajta, és Greedet akartam volna, de róla nem találtam normális képet, ami nagyságra, élességre is passzolt volna... Ami van, az meg pajzsot visel épp, vagy Ling. Utóbbi kizárva, nekem az eredeti Greed kell ^^"
 Száz szónak is egy a vége, egy napon belül két új kinézet, előző sajnos kicsi kép volt így pixeles, nem bírtam tovább elviselni. A mostani addig marad, míg nem ülök le új képet szerkeszteni. 

Új kép:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése