~☆ Theory of Greed ☆~

2009. december 2., szerda

Devil May Cry Újratöltve...

Devil May Cry - Tulajdonképpen Resident Evilnek készült, de a történet kinőtte magát és a Capcom úgy döntött, legyen ez egy külön játék. Így lett a Devil May Cry, melyből azóta több játék (4+1 Special), egy anime sorozat, két kötetes manga és képregények készültek.
 Magát a DMC-t érdekesen ismertem meg; egy régi-régi animés fórumon képeket nézegettem, de annak vagy 80%-a fanart volt.Főleg DNAngel, FF, Angel Sanctuary, Get Backers, Gravitation képeket kerestem, de volt ott minden vegyesen. Ott láttam meg Dantét, de azt hittem, FF-es karakte, de sehova sem illet be... Végül egy MSN avataron viszontláttam, rákérdeztem, ki ez, és így jutottam el a DMC-hez, - és a PS-hez.
 Gyerekkorom óta vágytam a PS-re, és ennél a játéknál már meg is vettem...
Először a sima, első résszel játszottam a születésnapomon, és felváltva vittük egy barátnőmmel. A zene, helyszínek és persze Dante rögtön nyert, itt már biztos voltam, hogy nekem ez a játék kell.

Nem sokkal később meg is lett a várva várt konzol, pár nap múlva pedig a Devil May Cry 3.

Nehéz volt, az első pályákat kb. egy héten át vittem, majd ráéreztem az ízére és ki se lehetett robbantani a játék mellől. Szerelem volt első látásra és azóta is a kedvenc játékom.
 Rövid időn belül beszereztem az összes részt, majd kijött a DMC 3 SE Japánban. Egy füst alatt megvettem a DMC 1 javított kiadással, és tényleg jobbak, mint a PAL-os verziók.

 Most PS3 az aktuális konzol részemről, ráadásul a Devil May Cry új része is erre jött ki. Épp ezt játszom :)

Devil May Cry gyűjteményem:

PS:
Devil May Cry
Devil May Cry 2
Devil May Cry 2 (másik verzió, illetve az előző karcos volt...)
Devil May Cry 3
Devil May Cry 3 SE
Devil May Cry 3 PC
Devil May Cry 4

Manga: Mindkét kötet
Artbookok: 5 db
Lemezek: 1 Drama CD, egy Best Of és az első játék OST-ja + PSP bemutatóvideók, extrák
Poszterek: mindössze 4 db...

Anime, novellák és képregények, de csak DVD-n.


DMC4-et ha végigvittem, jön belőle is egy post :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése