~☆ Theory of Greed ☆~

2009. november 3., kedd

Október vége, November eleje

Kissé elmaradtam, és rengeteg a pótolnivalóm.

Utóbbi, nagyjából egy héten:

Olvastam: 
Nyakig a miszóban
Battle Royal
Manga: Élni
           Chrono Crusade I.

Néztem: Katyn
             Battle Royal
Animék: FMA 29, 30

Játszva: FMA 3. - leírás régebbi bejegyzések közt

Új szerzemény: 
Megérkezett egy régi rendelésem, pontosabban, beérkezett a hiányzó darab így okézhattam VÉGRE! Tehát, megérkezett az FMA Color Manga, szintén Color Shamballa 1-2, legújabb manga artbook és lehetett választani mangákból, én FMA-t, abból is a 16. kötetet választottam, ahhoz van az egyik kedvenc miniposzterem.
+ egy PS3. El se hiszem. komolyan, levagyok döbbenve. Már akkor erre vágytam, mikor csak tervezték, és a banana-Joy volt hozzá x,D General Mirekune lett a neve, röviden Tábornok :)



    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése