~☆ Theory of Greed ☆~

2009. november 4., szerda

Manga: Élni

ÉLNI
Takahasi Cutomu
Jasiro Tensú. Született 1970, június 9-én. Öt ember gyilkosa, halálraítélt. Tesztalany egy kísérletben, ahol a gyilkolási ösztönük ereje alapján választanak ki feláldozható alanyokat.
A helyszín a terem. Szabályozott fény- és hőviszonyok, kizárt külvilág, semmibe hulló idő.
Aztán felébred valami, és a gyilkosok lassan áldozatokká válnak.

Takahasi Cutomu Japán egyik leghíresebb manga-rajzolója. Kifejezetten felnőtteknek szóló sorozatai az emberi természet határvidékeit járják be.
Az ÉLNI egy kötetbe sűríti a stílusát: állandó robbanásközeli feszültség, a realitás vékony máza alatt pedig ásít a természetfeletti téboly.
A mangából Kitamura Rjuhei rendezett hasonló címmel kultfilmet.

info: Mangafan.hu

Nekem személy szerint nem a kedvencem. Túl nyers, elvonatkoztatott. Az ilyen típusú történetek nem tetszenek. Egyszer elég volt olvasni.

Rajzolás: 10/6
Történet: 10/4
Mondanivaló: 10/6
Karakterek: 10/7
Kötet: 10/8 - nagyon jó minőségű, kellemes lapozni, jó a borító stb, nem az az összegányolt fajta :)

Összességében: 10/5 - nem adott maradandó élményt. Ettől függetlenül, nem írom, hogy rossz, csak nem az én stílusom.

1 megjegyzés:

  1. Amikor olvastam tetszett, pedig nem az én műfajom. Többször viszont nem hiszem, hogy kiolvasnám. :)

    VálaszTörlés