~☆ Theory of Greed ☆~

2009. szeptember 27., vasárnap

Ökörségek :D

Muszáj megint írjak.
Már említettem, van boxom. Ehhez rengeteg csatorna társul, és egyiken igazi kincsekre leltem.
Pl gyerekcsatornán (hol máshol) a reklámblokkban:
- Itt a sok zacsi! - pombear reklám, énekelve...
- Hüvely Panna! ( Barbie reklám, és hüvelyk helyett tisztára így lehet hallani XD)

Továbbá: valami borzalmas gyerekműsorban egy kiscsaj majmokról beszél, de közbe úgy próbál viselkedni, mint azok az undormányok: veri a mellét (!), furán tartja a pofáját és fura hangokat ad, meg olyan benyögései vannak :D Ha lesz gyerekem, tudom már, mit nem nézhet. gyerekcsatornákat!

Katyussal purutyt parodizáltunk. ott ugye minden képhez a kommentek ezek: dugnám/nem dugnám.
Beszélgetünk miyaviról, beírom: - Nem dugnám. túl hímringyó.
- Én dugnám!
- Dughatod helyettem is.

Katyus: Dugnám... el az ágyneműtartóba!
Én: Dugnám... a konnektorba! Szexuális élmény, mert meg**** az áram :,D

Lektorálásnál derülnek ki ám a hadsereg titkai:
-> Roy bödönellenőrzésre ment. Bizony, most már tudhatja ország-világ, miért olyan elfoglalt mindenki kedvenc felettese! (amúgy börtönellenőrzés írtam el)
-> Lepedőt aggódni is lehet. Egészen pontosan: lepedőt is aggódhatnánk. By: Rika
-> Edward nem lép sehová. Edward nem ment sehová. ő ugyanis lépett ment :D szintén Rika.

Ugyan ez saját vadászat eredménye, de nem árt, ha tudjuk:
-> Armandnak csiklója is van. by jómagam, Egyen II. Amúgy csukló akart lenni. Eskü :D
-> Moebiusnak (LoK) két nagy szerve van. Nem két szeme, szerve... Nem tudom, hogy a jó édes nyalókába hoztam össze, de viccesen hangzott, hogy Norinra két hatalmas szerv bámult. Lol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése