~☆ Theory of Greed ☆~

2009. szeptember 11., péntek

Nyár össz~



Eltelt úgy a nyár, hogy egy bejegyzést se ejtettem :)
Pedig, eddigi legmozgalmasabb nyaram éltem meg.
Az elejét beárnyékolta/beragyogta az érettségi, amitől ugyan nagyon féltem, de végül osztályelsőként végeztem, több oklevéllel X3 Ennek igazán örültem.

Utána pici punny, majd Hegyalja.
Maga az utazás jó volt, de kb Tokaji melegrekord dőlt meg, miért is ne, hisz én utálom a meleget :D Végül hazakellett egyéb női problémák miatt jöjjek, mert nagyon rosszul lettem O_o Itthon kiderült, napszúrást kaptam... Jó volt benne, hogy Zolikát jóóól meghajtottam M5-ön :) 170-et is meglépte, hí~

Utána Balaton volt, ami szintén ott volt a szeren!
Éjszakai fürdőzés, rengeteg szerep~ Rikáék nyaralójába voltunk páran Conosok, a víz kellemes volt, Jani lerobbant, egy Greed-fazon "mentett" meg minket, etc :3 ( Greeeeed~~~ )
Aztán, továbbmentünk, nem vártuk meg a mukit.
Ilyen, és ehhez hasonló kalandok... :)

Később papámat levittem egy volt osztálytársához egy napra én meg maradtam Rikáéknál. Egy nap a vízbe találtunk egy bazinagy, tekergőző rémséget O_o Egy tengeri szörnykukacot O__O Mamaaaa@__@
Voltak hatalmas hullámok, elnéztünk egy kalózhajóhoz, majd tüzijátékra feljöttünk de ahová szoktunk menni, le volt zárva .___. Így maradtunk, és szerep *-*

Nyár~ Voltam korizni. Felfedeztem újra egy katonai bázist, na, az is nagyon jó volt :)

A rossz dolgokat direktbe nem írtam. Újabban körülöttem mindenki egy két lábon járó depresszió-bomba, szóval legalább én nem követem őket~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése