~☆ Theory of Greed ☆~

2009. szeptember 27., vasárnap

Full'z Kabel

Ohmmm... Van Boxom :D Sajna nem X-box, sima Kábel Box, de ennek is hú-de-nagyon örülök :,D Főleg, hogy bizony kész kínszenvedés volt elintézni. Koradélelőtt bementem T(ö)-kömbe (T-Home), hogy nyélbe üssem a dolgot. azzal kezdődött, hogy három _fiatal_ senkiházi volt bent, két ringyó és egy faxtarisznya. Ó, jeah, csak ez hiányzik, hogy kellemesen csípőssé fűszerezze az amúgy tök jól induló napomat. A pasinál kerültem sorra, aki egy kommunikáció analfabéta volt. Először is, nem értette, mit akarok. Kérdeztem az infókat, lehurrogott. Z'Anyád... Másodszor pedig, félpercenként a két lúgnyát tojtatta, minden szarral: jajj, hogy kell fénymásolni, jajj, nyomtatni, jajj, letört a körmöm, jajj, telcsimen kerestek, pillcsi.
**** meg X_X
Nagy nehezen felfogta, mi látogatásom tárgya, majd hangyányit több, mint 3 órás ügyintézésbe került, hogy regisztráljanak. No, meg a netemet kijavítsák. Hát, így telt a szeptember 24.

Másnap reggel hétkor anyám zaklat, keljek fel. Könnyű azt mondani, csak annyi fájdalomcsillapító volt bennem, ami kiüt egy egész ménest, szóval ahogy muter abbahagyta az ajtó feltörését, vissza is szundítottam. Fél órára rá anyám rám töri az ajtót, majd kedvesen érdeklődik afelől, normális vagyok-é. Jó kérdés, hirtelen azt se tudtam mi baja, de úgy megijesztett hogy ahogy voltam, egy szál picsagatyába meg trikóba kiugrottam. Bejelentette, hogy a kapunál vár a kábeles, szóval öltözzek már fel. Gyorsan utánaszámoltam a dolgoknak - már amennyire tud gyors lenni egy díszes és mellé álmos - és rájöttem, van kemény 1 percem a műveletre. Anyámat kipenderítettem és megkértem, szöszöljön a kulcsokkal, miegymás. Húzza az időt.
Mire felértek, kómásan, de felöltözve vártam az ipsét, anyám pedig hozta a csomagot. Azt, amire egy hónapja minimum várok. Mellé csapták a lemaradt 23-as FMA manga kötetet, az örömöm leírhatatlan volt. Valamit kérdezett a pasas, de addigra szaggattam a csomagolást, mint pitbull a nyugdíjast...

Szerencsétlen muki kínlódott a TV-vel, én meg egyik artbookba esve néha parancsolgattam neki, hogy ne szedje szét a kábeleket, a videót kösse le a kábelről, a DVD-t pedig hagyja aktívnak. aztán kijavítottam, mégse, a PS-t kösse vissza. Szerintem magába elmondott mindennek, de nem baj, jó az élet, ha zajlik ;D Felvilágosított, hogy egy hétig ingyenesen baromi sok csatornám lesz. Anyám tök lelkes volt, én meg mit mondjak? Nézem Sporton a magyar focit, nézem Zone Clubbon a buzikat, meg mostantól animaxot.
EDIT: animax S.Z.A.R.

V
iszont muternak letöltöttem Madonnát, és ha már ilyen dolgokat műveltem, belehallgattam. Rájöttem, nem csak 5 ribi szám tetszik. Hanem úgy 25. Kellemes meglepetés. Továbbá, letöltöttem a Full Legacy Of Kaint. Igen, mind az 5 részt. Persze PC-re, de nem tök mindegy?! [Amúgy nem. PC-re a régi két játék fagy rendesen. BO-ba kb betudok lépni, el tudom indítani, lemegy az első 2 vidi, fagyni kezdek. Aztán jön a 3. videó, majd a game. Kifagyok, mint rosseb. Még a gépem is szétreped. Kemény 20 perces szemmunkába került, hogy a századmásodpercre felvillanó feladatkezelővel belépjek oda, ahová kell, rákatt a játékra, majd befejezés, aztán hibajelentést ne küld szarra. Aki nem járt így, nem tudja elképzelni se, hogy ugrált utána is a szemgolyóm. Horrorfilmbe kincset érne.]
Ja igen, SR nem is akar települni. Nem baaj, van még türelmem. Úgyis addig zaklatom, míg térdre kényszerítem. Ez volt az a játék, amiről előző blogjaimban ódákat zengtem. Ez az, ajol Razyel felkapta a köcsögöt és széttörte egy másik köcsög fején. (Egy vázát. Ami nagy volt. Ezt széttörte egy emberen :D) Sőt, az is ebben a gémbe volt, mikor a zaklatómat kapta fel. Azt a tűzbe hajította bele... Társát nature felgyújtotta. Naggyon zsír :,,,D Ajj, már viszketnek az ujjbegyeim, hogy játszhassak Razyellel. mostakarom x)

BO2 simán telepedett, oda, ahová akartam, úgy, ahogy akartam, és nem fagy. Így akarom :D Ráadásul extra egy dolog, nagyon pöpec PC-re. Nem ide vágó, de nem tudom kezelni. Tényleg nem gáz. Egy helyben toporgok, többnyire. A PS-re való szokás átka, na.




Szeptember 26:

Azt kihagytam előzőekből, hogy megint fáj a fogam. Immár két éve tart a játék: megpróbál nőni, szétszaggatja az ínyem, gyógyszer két marékra és nem tudok aludni. Hát, ismét ezt élem meg, és hajnalban felriadtam, arra, hogy fáj. Bevettem a secracilt vagy mit, de mivel nem egyet, szépen fejbevert. Nyilván nem éhgyomorra és víz nélkül kellett volna, mert este fél 7-kor ébredtem :,D Arra, hogy fáj X]

Hogy figyelmem tereljem róla, Vadóccal ragnáztam. Kimaxoltuk egy-egy karim, befogtam pár petet, Vadóc segített. Aztán, később befogtam egyedül MVP-ket. Találtam LoD kártyákat, vettem is párat. Már csak 8 kell.

Hajnalban sem jött álom a szememre, hát írogattam. És kiszíneztem Chibi Royt, egy karácsonyi dobozon ülve. Nekem tetszik, másik véleménye meg _nem_ érdekel. Feltettem FFnetre pár ficit. Csináltam 3 AMV-t. Egyiket valahogy furán mentette le a gép, mert kb 10 mp maradt meg belőle :D Másodikat szétszabdalta, harmadik viszonylag csúszás nélküli. Nekem tetszenek, itt sem érdekel senki véleménye :,D Szar kedvem van, most utálok mindenkit. Lehet, kapcsolok egy Blood Oment és kínzok benne. Vagy egy FMA Dream Carnivalt. Abba nem is lehet mást csinálni, mint ütni-verni a másikat. Ezért jó a PS! Felesleges energiát könnyen levezetem. A másik, az írás, de utóbbi veszélyes. Pillanatnyi elmebajomnak már nem egy karakter esett áldozatult. Így lesz minden második ficim dráma. Minden harmadik pedig tragédia *___*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése