~☆ Theory of Greed ☆~

2009. február 25., szerda

Animék 2009

Tavalyi, sőt, az előtte lévő évekből is maradtak befejezetlen animéim ^^ Idén ezeket - legfőképpen érettségi után - szeretném bepótolni. Sok olyan is van, amit vagy újra kell nézzek, mert itt az ideje, vagy folytatni illene, illetve azok, amik érdekelnek, de nem tudtam még belekezdeni se normálisan.




Amiket újranézek:

¤ Chrono Crusade ~ Mikor végignéztem, egyből beleszerettem, utána újra. Egy harmadik is belefér, sőt, Animax jóvoltából még csak nem is DVD-ről kell nézzem :) Nem szeretem a magyar szinkront, de bevallom, most még ez is elmegy.
¤ Haru Wo Daite Ita ~ Kedvenc YAOI mangám volt, az anime is tetszett de már nem tudom, miről szólt ¤_¤
¤ Weiss Kreuz ~ Egyike az első animéimnek, amit letöltöttem, és még angol felirattal néztem végig X3 Egyik kedvencem!
¤ Angel Sanctuary ~ Szintén egy régi kedvenc. Szép lesz felidézni ^^
¤ Millenium Actress ~ Ez is az előzőekhez tartozik, régi kedvenc :) Sok könnycseppet morzsoltam el nézése közben.
¤ Yami No Matsuei ~ Hah! Ugyan shounen~ainak van mondva, de aki olvassa/olvasta a mangát, tudja, igencsak kömény yaoi is van benne ^^ A rajzolása és csodálatos karakterek miatt nálam alapanime.
¤ DNAngel ~ Első anime, aminek a DVD-je kiírásakor borítót is nyomtattam :D És persze angolul néztem végig, most már van hozzá feliratom. Gyáhh!
¤ Area 88 ~ Szintén találtam hozzá feliratot, irány nézni!
¤ Kaleido Star ~ Először japán-angolul néztem, majd megleptésemre Animax is leadta. Animaxon egyik legkedvesebb animém volt!
¤ Kimera ~ Egy különleges YAOI anime. Szerettem, csak nem értettem.


Amiket elkezdtem de nem fejeztem be:

¤ Get Backers ~ Nekem az akkori angoltudásommal kínszenvedés volt. Jó lenne folytatni, Ginji és Ban olyan édesek voltak.
¤ Gundam Wing ~ Szintén, ngyon tetszettek a karakterek, de a történet már nem is rémlik.
¤ Chobits ~ Félbehagytam, nem kötött le, aztán a mangájába beleolvastam, és úgy már jobban érdekelt.
¤ Saint Seya ~ Belekezdtem, de annyira sok animét kidobott, azt se tudtam, mi legyen vele.
¤ He is My Master ~ Ez kegyetlen, imádom :) Anno időhiány miatt hagytam abba, de aztán a gépem vinyója meghalt és rajta volt sok jó animém ˇˇ
¤ Shuffle ~ Első rész után úgy döntöttem, még várhat ^^
¤ Suzumiya Haruhi ~ Aranyos anime de volt nála jobb. Idén talán tovább bírom.
¤ Vampire Knight ~ Szerettem, szeretem. Folytatni kell :3
¤ Amatsuki ~ A főszereplő nagyon megfoott és rögtön kis shounen~ai elemet véltem felfedezni.
¤ Saiyuki ~ Nem biztos, hogy idén végignézem, most nem érdekel különösebben.
¤ Wolf's Rain ~ Engem teljesen kiakasztott, lehangolt. Egyszer, jobb kedvemben meg is nézem...
¤ Final Fantasy ~ Nem volt hozzá feliratom, így viszont untam. Játékban jobban tetszett.
¤ Rozen Maiden ~ Itt nem a nézhetőséggel volt a gond, inkább azzal, hogy nem passzolt a felirat és meguntam utólag állítgatni.
¤ Chi's Sweet Home ~ Hajajj, valahol 50 körül megálltam. Nem hosszú egy rész, 2 óra alatt belehet pótolni XD
¤ Ai Yori Aoshi ~ Nem néztem végig, pedig jó volt. No majd idén!
¤ Bleach ~ Nézem, nézem, nézem...
¤ Kenshin ~ ? fogalmam sincs miért maradt félbe. pótolom :)
¤ Fushigi Yuugi ~ A rajzolása miatt kezdtem nézni. Talán idén fogom pótolni...
¤ . Hack ~ znéjéért néztem.
¤ X ~ rajzolása miatt érdekelt
¤ Tales of Phantasia ~ még csak ki sem írtam, tölthetem le újra ezt _is_ :D



Amiket pedig megszeretnék nézni :)

¤ Kodomo No jikan ~ Miért írtam én ezt fel tavaly? No, mindegy, megnézem :)
¤ Romeo & Juliette ~ Az eredetit szeretem, ez is kap esélyt!
¤ Fullmetal Alchemist 2 ~ Höhö! Kedvenc animém, de vajon a folytatása ér-e majd a nyomába...?
¤ Bus gamer ~ Oh, Minekura senseiii!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése