~☆ Theory of Greed ☆~

2010. október 17., vasárnap

Tavasz TOP 10

Mivel nincs egy sem vezetve tavaszra, most megpróbálom felidézni a lényegesebbeket, azalapján, ami leginkább volt hatással rám. 


A tavaszi hónap legjobb animéje végül nem az FMA- Brotherhodd lett, pedig úgy tűnt, az az anime lesz a kedvencem 2010-re, vagy legalább tavaszra. Nos, a vége egyáltalán nem tetszett, így nincs előkelő helyen.
1. Koi Kaze - ez az anime mind témájában, mind kivitelezésében ütős lett. Nem szeretem a vérfertőzést, a gyomrom felfordul már a gondolatától is, mégis, ez most nagyon tetszett. Kivétel erősíti a szabályt. 

Legjobb manga: FMA szintén nem játszik, s ez szomorú. A vége számomra egy szörnyű maszlag. Helyette a Love Mode futott be, bár ezt már olvastam régen, illetve a Koi Kaze. Harmadik helyet én a Torsonak adnám, na nem azért, mert olyan jó volt, hanem a hatása.Játszik még a No Money! és a Stigma.

1. Love Mode ( Yuki Shimizu)
2. Koi Kaze (Motoi Yoshida)
3. Torso
4. No Money! 
5. Stigma 



Kedvenc anime karakter
em már keveset változott.
1. Roy Mustang
2. Olivier Armstrong

Online játék: Ragnarok Online, tavasz elején. Később nem játszottam

Play Station: semmilyen platformon nem játszottam

Főgonosz: Winry :)

páros: Maes/Roy

A hónap pasija Roy Mustang. A változatosság kedvéért.

Zene: FMA BH Requiem

Csalódás: FMA Brotherhood

Szerep: Szőke csapások

Saját fici: Valamit valamiért
Rendelés: FMA BH díszdobozos anime

Különdíj: Koi Kaze

Citromdíj: FMA BH utolsó két része




Kissé szegényes évszak volt, talán mert egy fontos emberrel lettem szegényebb. A nyár sem lesz jobb, bár nem is nagyon emlékszem, miket néztem az új animéken kívül...?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése